dinsdag 26 augustus 2008

Dag 15 en 16




Maandag 25 en dinsdag 26 augustus 2008

Na een dagje met een heftige tocht van zo'n 120 km (was een beetje veel),nu wat rustiger aan. Het eerste deel van de tocht ging naar Santes en als je de route een beetje volgt kun je het vervolg raden. Ik heb inderdaad de N 137 genomen omdat ik geen route beschrijving had, naar Sander, Alleta,Sanne en Tom, rond vier uur had ik de 80 km er op zitten en op 10 km na zit ik op de 1400 km. Ik hoop wel dat ik nu een beetje op de helft zit zou wel leuk wezen.
Uiteraard een hartelijk ontvangst met een glaasje bier, het doet mij wel even goed om familie te zien, al die Jacob-gangers zijn soms ook vermoeiend. Sander vertelde dat er drie op de camping waren, twee fietsers en een loper naar Lourdes. Overnachting is gratis de vader van Alleta ( Jacobsfan, hij heeft de route gelopen, staat garant). Lekker gegeten, geslapen en vandaag een rustdag, heerlijk, nu ja er moest wel even gewassen worden, na 14 dagen mag dat ook wel een keer, boodschasppen gedaan, e-mail bijgewerkt en uiteraarde de website.

Er bleef toen gelukkig nog genoeg tijd over om even een duik in het zwembad te nemen en te zonnebaden. Het weer is hier trouwens voortreffelijk vandaag, ook gisteren had ik het al warmpjes maar vandaag met het zonnetje er volop bij, is het gewoon geweldig. Ik ben benieuwd hoe het is om met deze temperaturen te fietsen, morgen ga ik Bordeaux ronden en Les Landes in, op weg naar Dax. Dax is nog wel zo'n 300 km weg dus de rest van de week ben ik daar wel zoet mee.
Luitjes bedankt voor het meeleven op de fam. pagina en op de site, het is altijd leuk om weer even wat reakties te lezen

Hoi

Dirk

2 opmerkingen:

rob zei

Moge dirukkie na 4 weken met ons zelluf bezig te zijn geweest eindelijk een teken van leven onzerzijds, toch stiekum vertrokken zellufs zonder maatje, ik geniet van je stukkies, ondanks de beruggies zijn ze vrolijk met humor, wel slaat de dementie af en toe toe, maar ja dat heeft met de leeftijd te maken zeker, dirruk je bent een kanjer en toi toi toi van wendy en rob

Chantal & Rene zei

Hi dirk
Even een bericht van je fans uit de caribbean. Zo te horen rij je als een speer door frankrijk, keep up the good spirit! Wij volgen je blog met vaste regelmaat. Hier alles bon, we gaan waarschijnlijk dit weekend verhuizen en dan kan het grote klussen beginnen! groetjes van ons en zet 'm op!